Home-Styling | Ana Antunes: Packing for Paris * A Fazer Malas Para Paris

Sunday, September 8, 2013

Packing for Paris * A Fazer Malas Para Paris

 Dear Blogfriends,
This is what I look packing for Paris where I will be for the next 5 days. Off course I spent the last couple of hours working on my wardrobe because I have 3 important dinners and a girl gotta be fashionable in the city where fashion was invented! Well I do try but I'm just not the travel light type of girl and refuse to travel with a bag the size of my son's school bag!... Cannot go to dinner in Paris without a dress and high heels! 

And now I have to go finish the difficult task of closing the suitcase before my husband come in and see me in this picture!

***
 Queridas Blogamigas, 
Esta é a minha figurinha esta noite, a fazer malas para viajar até Paris por 5 dias. Claro que passei as últimas 2 horas a fazer coordenados, porque tenho 3 jantares importantes na agenda, e que obrigam ao kit noite digno de Paris. É que por mais que tente, não sou mesmo o género de viajar com tudo dentro de uma coisa do tamanho da mochila da escola do meu filho!... Sou lá capaz de ir jantar à cidade que inventou a moda sem um vestidinho e uns saltos altos! 

E agora tenho de ir acabar a difícil tarefa de fechar a mala, antes que o meu marido entre e me veja nesta figura!




Beijinhos e vou dando notícias, se a internet do hotel não me pregar nenhuma partida.
Podem sempre seguir-me no instagram que vou postando fotos da feira de decoração e das coisas que mais insta-gramo. 

 
Assim que chegar, prometo que mostro as novidades mais interessantes. 


Até Amanhã

Ana Antunes
(Thank you for sharing my passion for beautiful homes)



1 comment :

Comments here:

Blogs do Ano - Nomeado Decoração